A Borderlands minden hibája mellett remek játékélményt nyújtott a játékos társadalomnak és hatalmas siker lett, így nem volt kérdéses a folytatás sem. 2012 szeptemberében meg is érkezett a második rész, amiben a készítők állításuk szerint igyekeztek kijavítani az előző rész hibáit. Lássuk hogy sikerült.
Öt évvel az előző rész eseményei után Pandorát egy Jack nevű diktátor uralja, aki a Hyperion nevű cég élén áll. Jack célja nem más mint kinyitni egy újabb Kamrát ezáltal szerezve korlátlan hatalmat a bolygó felett. Ez persze újabb Kamravadászokat vonz Pandorára, (akik közül újra megválaszthatjuk a magunk játékos karakterét), ám Jack a levegőbe repíti a vonatot, amin a főhősök érkeznek. Később az idióta Claptrap ás ki minket a hóból és kapcsolatba lép velünk az előző rész titokzatos Őrangyala is hogy segítségével elpusztíthassuk Jacket. Természetesen létezik ellenállás is, akik harcolnak a Hyperion ellen, így hozzájuk vezet első utunk....
A történet nagy fejlődésen ment keresztül, bár ez inkább tudható be annak hogy az előző részben nem nagyon volt. Viszont például első rész játszható karakterei itt kulcsszerepet játszanak az ellenállásban és a főküldetés szempontjából. Ha nem is egy Mass Effect szintű történetről beszélünk, azért ért egy-két váratlan fordulat, különösképp a főszál vége felé.
Az erős indítás miatt, már az elején szembetűnő a változás. Már az első percben sikerül meggyűlölni Jacket ez pedig egy hatalmas lendületet ad már a játék elején. Ami még remek, hogy a játék első negyedében jéggel és hóval borított tájakon leszünk, vagyis az első részhez képest tejesen idegen környezetben fogunk kalandozni.
Leginkább persze karakterünk fejlesztése és a jobbnál jobb felszerelés elérése lesz a cél, akárcsak a legtöbb hasonló RPG-ben. A játék küldetései és a környezetének javulása meghozta gyümölcsét: Az élmény már korántsem olyan egyhangú mint az elődé ezért nem egyszerű ráunni. Karakterünk alakítása kiegészült pár olyan funkcióval, amitől változtatni tudjuk a kinézetét bizonyos szinten, vagy épp újra tudjuk osztani a szintlépéskor szerzett skill pontokat, ami jól jön, ha épp elbaltáztuk a karakterfejlesztést.
Ami nem tetszett, hogy a játék helyenként rohadtul nehéz (vagy csak én vagyok béna Assasinnnal), de a program maga sem könnyíti meg néha a dolgunkat. Jó példa erre a "nagy madárral" (igyekszem spoilermentesen fogalmazni) vívott bossfight, ahol egyéb teendőim miatt félbe kellett szakítanom a harcot, de mikor pár nap múlva újra bekapcsoltam a játékot verekedhettem át magam megint az egész területen hogy eljussak magához a főellenfélhez. A legbosszantóbb még nem is ez, hanem hogy a játék bizonyos helyeken
csak akkor engedett tovább ha leszedtem pár igen combos ellenfelet ezért a területen átszaladni sem volt lehetőségem.
A Borderlands 2 egy nagyon jó, tartalmas és továbbra is nagyon humoros játék. Ajánlom mindenkinek akinek tetszett az első rész, akinek meg nem azoknak pláne mert a Borderlands világa ebben a játékban mutatja meg igazán magát.
Öt évvel az előző rész eseményei után Pandorát egy Jack nevű diktátor uralja, aki a Hyperion nevű cég élén áll. Jack célja nem más mint kinyitni egy újabb Kamrát ezáltal szerezve korlátlan hatalmat a bolygó felett. Ez persze újabb Kamravadászokat vonz Pandorára, (akik közül újra megválaszthatjuk a magunk játékos karakterét), ám Jack a levegőbe repíti a vonatot, amin a főhősök érkeznek. Később az idióta Claptrap ás ki minket a hóból és kapcsolatba lép velünk az előző rész titokzatos Őrangyala is hogy segítségével elpusztíthassuk Jacket. Természetesen létezik ellenállás is, akik harcolnak a Hyperion ellen, így hozzájuk vezet első utunk....
A történet nagy fejlődésen ment keresztül, bár ez inkább tudható be annak hogy az előző részben nem nagyon volt. Viszont például első rész játszható karakterei itt kulcsszerepet játszanak az ellenállásban és a főküldetés szempontjából. Ha nem is egy Mass Effect szintű történetről beszélünk, azért ért egy-két váratlan fordulat, különösképp a főszál vége felé.
Az erős indítás miatt, már az elején szembetűnő a változás. Már az első percben sikerül meggyűlölni Jacket ez pedig egy hatalmas lendületet ad már a játék elején. Ami még remek, hogy a játék első negyedében jéggel és hóval borított tájakon leszünk, vagyis az első részhez képest tejesen idegen környezetben fogunk kalandozni.
Leginkább persze karakterünk fejlesztése és a jobbnál jobb felszerelés elérése lesz a cél, akárcsak a legtöbb hasonló RPG-ben. A játék küldetései és a környezetének javulása meghozta gyümölcsét: Az élmény már korántsem olyan egyhangú mint az elődé ezért nem egyszerű ráunni. Karakterünk alakítása kiegészült pár olyan funkcióval, amitől változtatni tudjuk a kinézetét bizonyos szinten, vagy épp újra tudjuk osztani a szintlépéskor szerzett skill pontokat, ami jól jön, ha épp elbaltáztuk a karakterfejlesztést.
Ami nem tetszett, hogy a játék helyenként rohadtul nehéz (vagy csak én vagyok béna Assasinnnal), de a program maga sem könnyíti meg néha a dolgunkat. Jó példa erre a "nagy madárral" (igyekszem spoilermentesen fogalmazni) vívott bossfight, ahol egyéb teendőim miatt félbe kellett szakítanom a harcot, de mikor pár nap múlva újra bekapcsoltam a játékot verekedhettem át magam megint az egész területen hogy eljussak magához a főellenfélhez. A legbosszantóbb még nem is ez, hanem hogy a játék bizonyos helyeken
csak akkor engedett tovább ha leszedtem pár igen combos ellenfelet ezért a területen átszaladni sem volt lehetőségem.
A Borderlands 2 egy nagyon jó, tartalmas és továbbra is nagyon humoros játék. Ajánlom mindenkinek akinek tetszett az első rész, akinek meg nem azoknak pláne mert a Borderlands világa ebben a játékban mutatja meg igazán magát.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.